Jump to content
Sign in to follow this  
Deb][la

Tutorial coduri

Recommended Posts

M-am gandit sa vin in ajutorul adminilor cu un tutorial despre cum se face un demo corect si cum se comporta anumite tipuri de cod ca sa poata fi depistat mai usor de catre voi !!!

Cum Procedam?
   

1. Înainte de toate, în mod obligat ne bagam spectator, pe respectivul player. 
2. Scrii în consola record nume pentru a începe demo-ul. Numele este numele demo-ului, NU numele playerului. Puteti pune orice în loc de "nume". 
       Ex: record B1 / record cod / record freakz etc. 
3. Daca esti SIGUR ca ai prins partea în care respectivul player a folosit cod sau a încalcat regulamentul, scriem în consola stop pentru a se salva. 

Unde se salveaza demo-ul ? 

1. Demo-ul se salveaza în folderul csstrike. Folderul se gaseste în fisierul unde aveti instalat CS-ul. 
       Ex: Daca atunci când ati facut demo-ul, ati scris în consola record freakz, demo-ul se gaseste sub numele de freakz.dem 

Cum se vizualizeaza un demo? 

1. Foarte usor. Scrii în consola startdemos nume. 
        a] NU puteti vizualiza un demo daca suntenti deja pe un server de cs. Sfatul meu este sa iesiti din TOT CS-ul, iar apoi sa intrati iar. Dupa care deschideti consola si procedati cum am scris mai sus. (asta se întâmpla în unele cazuri, depinde de CS-ul fiecaruia) 

SFAT: 
Uploadati demo-urile pe http://www.zippyshare.com
*Daca nu prindeti partea unde respectiuvul player a folosit cod, degeaba postati demo-ul! Sfatul meu este sa verificati demo-ul înainte de a-l posta! 
*Nu faceti demo-uri de o harta întreaga, nimeni nu sta 25 de minute sa se uite la un demo! În demo sa prindeti partea în care playerul a folosit cod/etc. Nu conteaza daca demo-ul este scurt. Ideea e sa se vada CLAR ca a încalcat regulamentul, sau în cele mai întâlnite cazuri, ca a folosit cod. 
*Este de preferat ca un demo sa contina minim 3 runde.

        Folosirea corecta a pluginului ESP

       1. Demo pentru wall :

- ESP ON ( ON / OFF ESP se face din sagetile UP / DOWN )
- Nr. 2 Box in ON
-Restul optiunilor sa fie OFF !
*Box in ON inseamna : acei vectori verzi care indica numai adversarii !

2. Demo pentru aim :

-ESP OFF ( ON / OFF ESP se face din sagetile UP / DOWN )
- Optiunile se trec pe ON / OFF pe numarul ce corespunde cu tasta respectiva ! EX : Optiunea Nr.2 sa fie ON apesi pe 2 , sa fie OFF mai apesi o data pe 2 !
In cazul unui suspect de aim , avem nevoie ca imaginea sa ramana cat mai clara incat recoil-ul sa fie perfect vizibil !

    Cum depistezi anumite tipuri de cod !!!

WALL HACK
Wall hack-ul de obicei vine la pachet cu mai multe coduri (+aim , +speed , etc). Dupa parerea mea este cel mai greu de depistat..in cazul celor care stiu sa joace cu el.
Pe server , adminii au acces la ESP. ESP fiind la randul lui un wall pentru a ajuta adminii la depistarea codatilor.
In principiu iti poti da seama daca un jucator are wall dupa felul cum se misca pe harta si anume : - unde se uita , unde si cand se opreste , cand trage .
Majoritatea celor care joaca cu wall merg cu tinta direct pe inamic de cand il vad prin perete...deci o sa-l vedeti mai mult cu tinta in perete decat la drumul pe care merge. Acestia sunt usor de depistat cu ajutorul ESP-ului , practic o sa vedeti si voi ce vede si el...inamicii. A nu se confunda cu jucatorii care joaca la sunet!!!! Este foarte usor atunci cand joci la sunet sa iti dai seama de distanta si directia din care vine si unde merge un inamic si exista posibilitatea de a sta cu tinta pe box-ul de la ESP din aceasta cauza.
In majoritatea cazurilor , cei cu wall fac PRE-FIRE . Ce este pre-fire? Trag inainte ca jucatorul sa iasa de dupa colt/zid/cutii/etc. Pe langa asta atunci cand un jucator este static (ascuns dupa cutii,zid etc ) playerul cu wall va stii ca e acolo si il va omora. Fiti atenti caci sunt destui jucatori cu wall care prefera sa nu faca astfel de fraguri tocmai ca sa nu fie depistati. Pentru cei care joaca la sunet (si care stiu juca la sunet) le este usor , pentru ceilalti le este mai greu.

ANTI - SS
Ce este anti-ss?
Anti-ss este asa cum spune si numele un cheat/script care intarzie comanda de pe server de ss oprind wallhackul sau orice alt indiciu de cheat apoi executand comanda de ss pe un ecran curat. De aceea poate fi depistat numai in functie de cum este setat plugin-ul de ss pe server. Pe un plugin default ar trebui sa arate cam asa : pe prima poza nu este nici o "stampila" pe a doua un rand cu adminul x a facut screenshot bla bla , pe a treia doua randuri cu bla-bla samd. atentie ca intre randurile de bla bla sa nu fie randuri goale (asta certifica faptul folosirii de anti-ss) pot fi intercalate randurile de bla-bla cu randuri gen "X a fost kilarit de y" sau "x a aruncat fb/he/hg" etc dar in nici un caz randuri goale.
Aici mai este de mentionat o exceptie: daca userul a avut in momentul in care i s-au facut poze probleme cu netul de tipul CLFlushEntityPacket atunci este posibil sa apara randuri goale totusi asta se poate verifica rapid pentru ca pe cel putin o poza va aparea in dreapta sus scris cu rosu aceasta eroare.
Mai sunt si alte indicii care depind de cum a fost setat plugin-ul de ss pe server. Sunt servere cu modalitati diferite in a face ss- in functie de cum a fost setat.

Cum depistezi ANTI - SS
In primul rand trebuie sa fi atent la detaliile pozelor. Nu este o regula anume gen "numar de randuri" sau alte lucruri. Exista diferite tipuri de pluginuri de ss care fac ca anti ss-ul sa actioneze diferit.
Ce detalii? De exemplu : - poze duplicate (in general prima poza este poza incriminatorie) , anti ss-ul va duplica o alta poza (a 2-a poza facut de SS) , deci vor exista 2 poze identice. Liniile de chat sau liniile care arata cine pe cine omoara. Radarul sau pozitia jucatorului, ora pozelor.
Daca un jucator este somat sa trimita si nu raspunde sau intarzie destul de mult fi-ti extra atenti. Desigur , sunt si jucatori care au calculatoare slabe...insa sunt extrem de putini din cauza cerintelor actuale ale configuratiei unui PC , insa totusi...exista cazuri.
Aveti aici un link unde puteti verifica daca pozele sunt modificate in vreun fel : CLICK 
Atentie , extensia pozelor facut de SS este mereu .BMP . Daca o poza are alta extensie e clar modificata si acel jucator trebuie BANAT.
Mai trebuie sa fi-ti atenti si la marimea (dimensiunea) pozelor. Pozele de dimensiuni mari sunt modificate.
Concluzie , mai multa atentie la detalii in cazul pozelor si tineti minte un lucru...cel mai eficient mod de ati da seama daca un jucator foloseste cod este prin DEMO , sugestia mea este sa folositi DEMO + ESP. Daca nu sunteti siguri ca un jucator are cod , stiti unde sa postati.


Leis (Silent Aim)
1 Ce este Silent Aim-ul ?
Un program deseori intalnit sub forma "Leis.exe" insotit de un document in care se afla setarile lui si un .dll !

2 Cum functioneaza Silent Aim-ul ?
Simplu, il activezi intri pe server si rupi capetele adversarilor.

3. Cum depistam acest cod ?

Pentru a depista aim-ul trebuie sa fi foarte atent la urmatorul aspect:
Traiectoria gloantelor [ NOSPREAD ]: Gloantele merg intr-un punct fix, sau intr-o arie foarte mica:
Cod activat ->http://postimage.org/image/o4mkmftmn/
Fara cod ->http://postimage.org/image/3yno1ancv/

ESP .
Esp-ul sunt niste patratele mici care apar in mijlocul adversarului . Exact ca cele care apar la admini cand este activat ESP-u (spectator) si anume acele box-uri care arata pozitia adversarului. Acest lucru poate diferi de la un cod la celalalt si anume : poate arata tot jucatorul (fara box) , poate arata doar un box (un patratel cat trunchiul jucatorului) sau un punct mai mic.
http://postimage.org/image/886oflo73/
http://postimage.org/image/stlg7i5rz/
http://postimage.org/image/gg8m0lg3j/

AIMSPOT
Aimspot-ul este un punct mic alb, care apare pe diferite parti ale corpului [ asta depinzand de setarile facute ] insa de regula apare pe cap / piept
http://postimage.org/image/4b43rodt1/

De asemenea, silent aim-ul beneficiaza si de no-flash si no-smoke [ aceste doua facilitati pot fi depistate doar cu ajutorul demo-ului !! ]
Insa, daca din greseala i-ati facut unui player poze si ii apare in 'dosul' paginii un mesaj gen: " YOU ARE 100% FLASHED " precum in printul acesta: http://postimage.org/image/56brba2m7/

O data ce codul este activat, ramane activat pana la iesirea din joc ! Nu poate fi dezactivat in timpul jocului !


DIFERENTA INTRE AIM HACK SI SILENT AIM :

Silent aim-ul este o forma mai evoluata a cheatului aim hack, diferenta intre cele 2 este ca silent aim-ul poate fi setat pe cap, corp sau piept fara ca si tinta sa sara atunci cand crosshair-ul nu este direct pe jucatorul advers, astfel fiind ceva mai greu de depistat si mai rar folosit nefiind la fel de eficient. El actioneaza trimitand toate gloantele grupat in functie de zona pentru care este setat anuland recoil-ul iar tinta nu sare deloc. Practic este ca si no-recoil insa doar atunci cand tragi intr-un adversar nu si in pereti sau alte parti.
La awp din ce stiu se seteaza automat pe piept iar efectul este asemanator.
Atunci cand tinta SARE este AIM.

Aim : Aici e simplu...tinta zboara pe primul om care il intalneste (atunci cand trage) sau de la un jucator la celalalt dupa primul frag. Mereu va da headshoot , practic e cel mai usor de depistat.

Pe scurt :
1) AIM - trage si sare tinta numai in cap (usor de detectat)
2) Silent AIM (configurat sa sara in cap) - trage in corp si la un momentdat sare in cap (depinde si unde tragi, multi obisnuiesc sa traga la cap, sa nu se vada ca sare)
3) Silent AIM (configurat sa dea in piept/burta/picioare/maini/cap) - omoara repede adversarul. De ce? pentru ca poate sa traga si pe langa ghete, glontul se duce tot in piept/burta/picioare/maini/cap etc (depinde de ce este mai aproape), dar orice silent AIM trebuie configurat sa dea in cap (incercati cu /hp , cand va omoara sa vedeti unde v-a impuscat, ca probabil se vede )
4) Silent AIM (care nu da in cap) sau mai bine zis no recoil - fixeaza tinta pe jucator(adica il urmareste pe adversar), si poti trage automat cu arma ca nu sare tinta, este foarte folosit pe servere, dar este tot COD pentru ca nu ai voie cu el in PGL/ACL/ESL se baneaza

Diferenta intre Silent AIM si no recoil :
Silent AIM-ul sare singur in cap(greu de observat) depinde si de configurarea acestuia, no recoil-ul nu sare, la no recoil tu trebuie sa dai HS (ceea ce este putin mai greu din cauza cfg-ului )

No-RECOIL ( Anti-Recoil )

Este deseori intalnit sub forma unui script care se introduce in cfg si se activeaza de pe o tasta bindata (deobicei nerezlizabil, deoarece modfica cl_pitchspeed, care este setat de sv automat)
- No-recoilul reprezinta absenta reculului, adica: tinta nu se misca deloc, ramane intr-un punct fix, insa gloantele se imprastie pe o arie anume.
Singura metoda de depistare a acestui cod este demo-ul!!

NO-SPREAD
- Este intalnit doar sub forma .exe .
- No-spredul reprezinta aria/respandiarea gloantelor, adica: gloantele se imprastie pe o arie setata de utilizatorul codului [sau intr-un punct fix] insa tinta se misca normal [deci exista recul] de asemenea, singura metoda de depistare a acestui cod este demo-ul .

Rapidfire/Burst script
Folosit extrem de rar , acesta mareste viteza gloantelor,adica gloantele vor iesi din arma mai repede decat este normal. Sunt anumite scripturi care pot face acest lucru. Se depisteaza usor , mai ales dupa sunet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...